Prekių grąžinimas
PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS
1. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės
1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo
prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių
matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant
prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti
pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio
Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas
el. paštu saulius.povilonis@zemtiekimas.lt.
1.2. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis
pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar
komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina
Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14
(keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą
apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui
šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui
dienos.
1.2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje
pakuotėje;
1.2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
1.2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės
išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis
punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
1.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos,
kokios Pirkėjas ją gavo;
1.2.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo
dokumentą.
1.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų
prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
1.4. Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
1.4.1. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar
nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu: saulius.povilonis@zemtiekimas.lt
1.5. Tiekdamas skundą pirkėjas turi nurodyti:
1.5.1. Prekės užsakymo numerį;
1.5.2. Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai
mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
1.5.3. Prekės pakuotės nuotrauką;
1.5.4. Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti
trūkstamą dalį.
1.6. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip
pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
1.6.1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
1.6.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti
trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
1.6.3. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu:
saulius.povilonis@zemtiekimas.lt